Followers

Thursday, August 2, 2012

Happy 3 Birthday Kamil Akashah n Ibu ....

alhamdulillah masih bernafas di ulang tahun kelahiran yang ke 26 ini dan yang ke 3 untuk Ahmad Kamil Akashah.... syukur masih mampu untuk menyambut ulang tahun ini walaupun di bulan Ramadhan... bila dah sama birthday dengan anak ni, semua rasa untuk dia jer walaupun sebenarnya birthday aku sama... kalau ikutkn malas jer nak kek2 tapi bila fikirkan kamil, terus rasa kena juga ada kek... nak buat dia syok... dari semalam nyanyi lagu Happy Birthday Kamil Ibu.. samapi pagi ni nyanyi lagi... kek pun potong pagi ni n aku pun xrasa lagi kek tu sbb puasa.. ni semua gara2 abah amil yang keje petang so macam mana nak sambut malam kalau dia balik weols dah tido... tu y pagi tadi baru potong kek.. planning asal nak potong kek malam tadi tapi aku xleh tahan ngantuk dengan asyik muntahnya... sudahnya bye bye kek duk dalam peti ais... potong kek skit jer tadi suap2 kat kamil pastu bawa p school dia, semua untuk kamil... biar dia enjoy..


 semoga kamil gembira selalu.. dikurniakan kesihatan tubuh badan... jadi anak y soleh... aku nak jadi ibu y terbaik untuk kamil n adik kamil dalam perut ni ^_^ ..... abah pun dah bagi hadiah kat aku semalam.... kamil punya hadiah hari2 dapat... ada jer y abah dia beli balik dari keje... asal tanya jer abah akan cakap hadiah birthday kamil.... huhh..  xpela syukur birthday sama dengan anak... ibu sayang kamil, baby n abah.... ibu lahir 1.10 pgi, kamil lahir 10.45pagi... ^_^





abg...thanks 4 everything....

2 comments:

  1. Happy birthday kamil & ibu.
    Semoga happy2 selalu.

    Weh, cantik kek. Beli kat mana tu?

    ReplyDelete
  2. thanks ain...

    ko tgk kat instagram aku kan aku ada tag...

    ReplyDelete

NUffnang Ads