Followers

Wednesday, October 16, 2013

berdua lebih baik..


hahah gedik tajuk entry ni...tapi memang aku akan cuba juga curi masa untuk dating berdua dgn mr.hubby, setakat ni yang dah diamalkan sebulan atleast 2kali untuk keluar berdua, walaupun sekadar lunch atau tgk wayang... isnin semalam pun aku pegi Alamanda dgn mr.hubby , kebetulan office bagi balik awal sempena Aidiladha, mr.hubby pun balik awal, anak2 pulak kat rumah pengasuh.. apa lagi, mari berjimbajimbalaaa... Alamanda jer pun dekat jer dgn rumah... macam2 juga dpt hihhi, kasut raya..yeahh anak2 xdpt kasut raya ibu y dapat... i lap u sgt2.... shopping segala mak nenek berdua sgt senang hati, klu dgn anak2 mmg xdpt nak memilih sgt, asal nmpk terus capai..bila berdua ni dpt la belek2 dl baru decide... bantal pun dpt beli..klu x mana nk gendong anak lagi, tu belum cerita bab ngejar anak pulak..hihihih anak baru 2 tu.. imagine org y anak kecik ramai.. adoiii... pening... ok back to dating, mr.hubby aku tu kn tekak dia kg sikit, walaupun org bdr... aku ajak makan pizza pun xnak, nak juga cari nasi...tapi mmg isnin semalam tekak aku btl2 nak try pizza y baru tu.. maka macam2 ayat guna n macam memek muka aku bg... akhirnyaaaa yeahhh pizza hut...lap u lagi... ehh disebabkn pizza alamanda belum beroperasi sepenuhnya, mari kita ke warta, bangi.. sekali nak ambik cermin mata baru ku.... wahhh oh y ni pun nk cakap lap u lagi... oh ye bab pizza hut baru tu kan..sedap gilerss.... aku mmg suka cheese so sume aku rasa sedap kalau ada cheese.. aku suka y cheese dalam bijan hitam tu ..aku xingt namanya apa... disebabkan mr.hubby ikutkan tekak aku nk makan pizza hari ni, maka ibu belanja laaaaa..... 


opss sebelum p Alamanda tgh hari tu, berjumpa dirumah dl, so aku jengguk  mak aku gk2 mak dh siap masak rendang..wahhh sedap nyaaa.. mak teringin nk makan lemang pulut hitam ni, aku risau je tgk mak mkn sbb mak tu ada darah tinggi..nasib baik ok jer aku tgk, mak pun ckp ok jer ... oh ketupat palas tu aku y beli kat member opis, masa raya dl pun aku beli gak sbb sedap... pas mkn2 baru p Alamanda.....


haaa sudah pic aku tunggang langgang...xtau kenapa pic y ditransfer xikut turutan..mungkin setting xbtl..oh ok ktorg berdua jer so ambik set y dua tu jer ...sedap...


tgk cheese y kat tengah tu, melambak ok..xmcm pizza y biasa tu selalu kedekut jer cheese dia, tp y ni banyak..puas makan... cepat2 snap pic mknn sblm hp kena ambik... mr.hubby asal nmpk aku snap pic mknn dia ckp "xbaca paper ke"... eleeehhhh xkn aku mental kottt...


lepas makan pizza ambik cermin mata ni.... dh boring pakai y full frame, so ambik half pulak.... 


masa dah hbs mkn n lepak2 jap kn, mula la mr.hubby ckp kang... "ingt x muka anak2"... whaattt??? gila xingt... saje jer .. dah2 jom balik ambik anak.... debik kang....


balik2 terus gomol2 bdk kecik ni...abah mmg suka buli adik, ada ke hari tu dia nyakat adik karmila sampai nangis2 budak tu..aku y geram dgr nye sbb bising.....


abg nya ni xyah ckp la...ada mood..time xnk main dgn adik xlayan laa.... 

hurmmm masih mencari destinasi bercuti 4 beranak...xtau mau kemana....sayang kalian....


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads