Followers

Monday, August 4, 2014

Selamat Hari Raya 2014

Selamat hari raya semua, maaf zahir batin ye.... seronok ker beraya tahun ni? aku rasa tahun ni raya sunyi sikit, aku tak seronok sangat la... cuma layankan juga la sebab duk fikirkan anak2... bagi diorg jer happy.. dah la kakak2 aku pun semua beraya rumah mertua tahun ni.. so aku pun  raya pertama tu balik la umah MIL kat segambut... sebab nanti bila raya kedua kakak2 aku balik baru beraya belah mak aku pulak.... layan kan jer la...

tahun ni ktorg tema hijau terkois... hihi belasah je pilih warna... tu  pun mr.hubby yang pilih... jomla...biar pic yang berbicara...

RAYA Hari 1 (theme: terkois)  :-


ehh pembukaan pic perantin lama pulak... hihihi pagi raya kat umah mak aku...


lepas bersalaman dengan mak kitorang bergerak ke Segambut... 


gedik betul..siap berenti tepi jalan ok nak bergambar..sbb abah xfokus nak drive....


adik karmila mmg anak abah sbb susah nak senyum.... bila aku post pic ni dalam FB ramai y tegur baju adik kaler lain, sebenarnya kalaer sama jg terkois hijau... cuma tanahnya je cream... hihihi cian adik..


sempat lagi.... kat rumah sedara belah mr.hubby...

RAYA Hari 2 (theme: purple pink) :-



dah casual jer... kakak sulung pun sampai dari Penang, weols start beraya belah aku pulak... ni kat rumah pakcik ..


tu anak dara kecik kat belakang tu anak kakak aku...Sakinah.. naik kereta sekali...


mula2 main2 ipad sambil bersembang2...sekali aku pusing tgk belakang dua2 dah pengsan share bantal....so sweet..


RAYA Hari 3 (theme : hijau pink) :-


masa ni sebenarnya ada plan beraya tapi bila dah separuh jalan calling2 ramai yang tak de, terus la terpisah...kakak aku p beraya rumah kawan dia..ktorg beraya ke Kg Atap.... hihi sebenarnya teringin nk makan kari kepala ikan ni haaaaa....


bukan aku yang nak ye.... Baby ni..... ^_^


RAYA Hari ke 5 (Theme: pink kelabu) :-



nampak pic dah terlangkau terus hari ke 5 sebab hari ke 4 orang datang rumah maka kami melepak sahaja di rumah... raya ke 5 kakak aku nak balik semula ke Penang, plan singgah rumah opah di Perak, kitorang ni ngikut jer... konon2 nak feel balik kg kan..... kakak aku tido semalam kat rumah opah, tapi weols balik semula ke KL petang tu... saje nak feel balik kg... syokkk... 1st time singgah menara condong kat Teluk Intan masa pekena Mee rebus sat.... 


RAYA Hari ke 6 (theme: coklat kuning) :-



beraya rumah kenkawan.. dan dapat jemputan kawin dari kawan aku y last ni.. paling lambat kawin, org sume dah beranak pinak dia baru nak kawin ni... si cantik manis Salwa ni.. manis jer... dia kawin masa tarikh birthday aku ... hihih 2 Ogos... Tahniah kawan... semoga berbahagia dunia dan akhirat....  
oh yeee baju adik karmila memang pink putih tapi seluar dia coklat ye, kang ada pulak lagi y cakap adik xsama theme... hihihi  entry special sempena birthday ye sbb sama dengan anak bujang kan.... so kena panjang sikit amanatnya... esok la ye entry birthday...

doakan aku rajin2 update blog lagi pas ni...

aku minta maaf pada korang semua walaupun aku xtau sp y baca blog ni, kot2 ada penulisan aku y menyakitkan hati, menguris perasaan korang ye.... 

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ye...




No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads