Followers

Friday, January 16, 2015

Allah ada

Assalamualaikum...


aku rasa semua orang ada masalah, yang membezakan adalah besar atau kecil isu nya, serius atau tidak isu nya... 

ye aku juga tak terlepas dari di uji, tak terlepas dari ujian dari hidup yang sementara ini... 

apa juga yang berlaku dalam hidup ini, kita kena selalu muhasabah diri balik, nilai semula dimana silapnya..dimana kurangnya.. ye setiap manusia tak sempurna, ada kurang disana dan sini... apa yang perlu di buat adalah redha dan pasrah dengan setiap yang berlaku.. namun dalam masa yang sama kita perlula berusaha memperbaiki diri.. mengaku salah adalah sesuatu perbuatan yang mulia yang sukar di lakukan dek ego yang kian menebal... 

pada aku saat ini.. aku hanya perlu lalui setiap yang terjadi.. ye aku tidak sempurna... namun aku akan hadapi.. ye aku akan hadapi... 

aku mohon doa kalian..doakan yang terbaik utk kita semua... doa seikhlas nya...Allah Maha Mendengar.. Allah tau apa yng terbaik utk hambaNya.... doa y baik2 ye...insyaallah dapat juga yang terbaik...




1 comment:

  1. Be strong..byk2 kn brdoa..insyaallah everything will be fine..:)

    ReplyDelete

NUffnang Ads