Followers

Friday, October 29, 2010

Jumaat kembali dengan penuh kerahmatan......

Syukur alhamdulillah aku dan kamu2 yang membaca ini masih dapat bernafas lagi pada hari yang penuh rahmat ini..... pernah x terfikir adakah kita akan bertemu lagi Jumaat yang akan datang??? adakah masih sempat untuk kita berubah dan memohon keampunan pada yang Maha Esa?? tiba2 ada rasa takut yang datang dalam diri aku... dosa aku yang tidak terhitung..masih banyak amal yang belum dilakukan..masih banyak perkara yang belum terlunas... si kecil yang masih memerlukan bimbingan seorang ibu... seorang ibu yang masih memerlukan kehadirannya anak nya...seorang suami yang mengasihi isterinya...kawan2 seperjuangan yang bergelak duka bersama.... bagaimana sekiranya aku tiada lagi? bagaimana sekiranya ini merupakan jumaat yang terakhir untuk ku?? bagaimana dengan anakku, ibu ku, suami ku, teman2 ku...? bagaimana agaknya cara kematianku? takutnya aku............

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads