Followers

Sunday, October 31, 2010

Kelantan VS Negeri 9

Minggu ni aku masih dalam mood cuti sem..so semalam aku n family bercadang tido umah mertua yang terletak di Segambut, KL... aku ok jer kn lg pn tgh cuti sem..bila lg kn... apa y nak diceritakan bukan pasal blk bermalam umah mertua tapi perjalanan yang biasanya 20 mnt pn boleh sampai dah jadi 2 jam baru sampai..sume gara2 Piala Malaysia.. jalan punyalah jem dengan mcm2 gelagat kebanyakkanya bendera N9 la kan.. so aku ckp dgn suami syok jg jem2 cam ni dpt tgk gelagat fanatik diorg..tu blm cite bab conteng2 muka n pasang lagu kuat2 lagu "Hobin Jang Bobin" *aku xtau makna hobin..apa ye*....  bila sampai kat tol yang tgh sesak tu..adala 2 bas penyokong kelantan...y syoknye...penyokong N9 beriya2 lagi sambil mgibarkan bendera N9 diorg..pergghhh mmg syok aku tgk 1st time tgk sume tu smlm...dah tu ada gak yang berdiri atas kereta n kibar2 bendera *boleh r sbb kete tgh berenti jem kan* dahsyat r diorg..tp aku respect r pada kesungguhan diorg dlm bg semangat pada team negeri memasing kan...

apa2 pun sokong enjoy2 jer r xperlu kot gegaduh atau bakar2 kusi kn... enjoy jer..pape pun tahniah pada team Kelantan yng dah dapat piala y diidamkan tu dgn gol y diperolehi 2 berbalas 1.... utk team N9 jgn putus asa ok..cuba lg len kali....


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads