Followers

Tuesday, October 18, 2011

Posing dari Baby Boy...

hari tu aku ada buat entry pasal baby boy y suka mara kalau aku snap pic dia kan?? tapi ni haaa dia suka pulak berposing2..... smpai aku dah malas nk snap dia still gak suh ambik pic... bila aku cakap "ok dah ye amil" dia kata... "alaa bu... gi.... *mean lagi" layan jer la kan tengah ada mood nak berposing.. kalau x, pandang kamera pn xnak... meh tengok meh....






haaaa gedik sgt kan..... hihihih....

lately ni dia sangat mengada tau...meragam jer.... mengamuk2, ibu dtg pujuk xnak, abah nak ambik pun xnk... pastu dia cakap nak susu, bila aku dh buat susu dia cakap tak nak pulak.... malam tadi pun sama, selalu tu dia ngamuk masa terjaga dari tido pkul 3 pagi, nak dkt kul5 baru tido blk... tp mlm tadi kul11 dia dah ngamuk.. pastu bawa la g umah mak aku *nenek dia, nasib duk dekat... nenek main2, pujuk2 dia dgn macam2 benda baru senyap n siap tertido kat umah nenek... pelan2 dukung dia bawa blk umah... pastu aku dah naik fobia kalau dia terjaga kul 2, 3 pagi... sbb dia akan nangis,... nangis pulak kuat macam kena dera jer... lg pun risau la menganggu jiran2 nak tido.. maklumla kul 2 3 pagi tu kan ke sunyi sepi..so kalau dia nanges x ke bunyi macam 1 kg blh dengar.... kalau aku dgr dia bangun jer, cepat2 cool kan dia nak terus peluk2 n gosok2 blkg dia... kalau x kang.... menjerit la... n pagi td dia terjaga juga terus aku cepat2 dukung.... senyapla.... kalau x...xtido la ibu smpai subuh...hihihihih....  nenek dia lagi best, dia cakap amil ni meragam2 nak dapat adik kot.... hahah what?????????????

opppss no komen....... ^_^

2 comments:

  1. amin. memang nk dapat adik tu.

    -dakpink.blogspot.com-

    ReplyDelete
  2. amin..... kalau ada rezeki... insyaallah... *blushing...

    ReplyDelete

NUffnang Ads