Followers

Tuesday, October 11, 2011

Sharifah Sofia pulakkkkk

hye uolss..... tadi masa g ambik kek utk celebrate besday opismate aku ni terjumpa pulak sorang retis ni masa dia tgh breakfast kat Secret Recipe huhuhhuhu dia makan berdua jer dengan anak dia y cute miut tu....  Sh. Sofia.... anak dia kalau xsiap Arianna namanya.... aku tau sebab selalu tgk kat Twitter jer... huhuhhuh xsangka dia sporting n xsombong... org nye putih melepak...huhuh y aku tension tu asal terjumpa retis msti time aku xready.... n hari ni kebetulan juga pakai baju y sm masa terserempak dengn Siti Nurhaliza hari tu.....arghhhhh kawan aku ckp macam terjumpa hari y sama jer hihihihhi tidak ok...hari lain .. kebetulan jer.... baju y sm... huwaaaa nanges jap... jom...




ni baby dia.... cute kan? baik jer dia duk diam jer masa mami dia makan.... huhuhu ok la korg tata

3 comments:

  1. seronoknye....
    awk, singgah r blog kita & be my follower to...
    http://qasehmuslimah-munirah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. thanks munirah.... insyaallah will do that.

    ReplyDelete
  3. wahhhh... what a dream to meet her n her lil cute monstarrrr!

    ReplyDelete

NUffnang Ads