Followers

Thursday, April 18, 2013

Proposal oh Proposal... Aqiqah oh aqiqah....Rumah oh rumah...

hye uols... nak cerita pasal macam2... hal belajar ni, aku dah berada dihujung sem 2, the end of this month aku kena submit proposal utk research aku, tapi kan uols aku xstart2 menulis lagi... baru terfikir2 based on issues y aku nampak kat organisasi aku... tapi ntahlaa roh belum masuk lagi nak menulis... tapi aku sangat risau beb....now aku try mnyeru roh aku balik... hihihi cuba korang cadangkan apa tajuk @ research y aku patut buat...semalam discuss dgn classmate y Nigerian tu, oh ye skrg ni kwn2 aku banyak belah2 sana pulak... lebih senang kwn dgn diorg dari kwn dgn sebangsa tapi eksyen lebih tu... antara y aku ingt namanya Christie n Inno..ada  lg tu aku xingt namanya....hihih diorg bagi pendapat tntg research y aku baru fikir2 nk buat tu... n diorg pun mnta pendapat aku psl research diorg...bagus kn??? xpela skrg ni aku tgh fokus nak siapkan proposal jer....................doakan aku yer.....

ok next... aku nak mnjemput uols2 y berkelapangan ke majlis aqiqah princess aku y manis bam bam tu.. sabtu ni 20/4.. aku buat kat Klang rumah kakak aku sbb mak aku dah sorg2 kan so dia dh penat nak urus2kn majlis2 ni, wlaupn buat katering jer tapi kena gak siapkn2 rumah kan.. so nak bagi dia relax sikit tu y buat kat rumah kakak aku, lagi pun aku join dia buat sekali dgn anak2 dia... jemputla datang klu sudi ye... aku mmg nak sangat anak perempuan , so bila dah ada ni, giler bershopping jer.. pilih gaun jer berminggu2 baru jumpa y bkenan... n giler mahal jg baju anak2 ni yer..kalah baju mak2... punyala sibuk cari baju anak2 sudahnya baru terfikir y mak2 xde baju baru...huwaaaa maklumla baju mak2 banyak y dah longgar sgt hihihihi *perasan macm kurus sgt jer... patutla org2 dl ckp, bila dah ada anak ni, msti nak anak2 pakai lawa, mak bapak pakai y adooo jer.... tengokla esok kalau sempat p lari cari baju sdr, klu x pakai jer la mana y ada..... so jemputla dtg ye kot2 jln2 tlajak smpai ke Klang tu.. ni aku attachkan kad jemputan yer...



ok next.... tiang rumah KamilKarmila baru naik... hihih over ok mcm buat vila jer siap ada nama... gedik....seronok tgk org buat rumah..tp xjauh pun sebelah rumah mak juga cuma dia besar sikit jer dari rumah y aku duduk skrg... sikit jer.... excited + duit habis...huwaaaaa..... xpela atleast selesa skit budak 2 beradik tu nak main kejar2.... semua dalam process dn in sha Allah mungkin dpt bpuasa n berhari raya drumah baru... ^_^ doa y baik2 jer ye...Meh kongsi pic sikit..ni pic masa awal2 naik tiang ritu skrg ni dah naik batu keliling dh tingkap pun dah pasang.... hihihiihihih 



okla korang... tunggula next entry ye.... best juga combined cerita dalam 1 entry...hihihih ok jumpa lagi.....


2 comments:

NUffnang Ads