Followers

Wednesday, April 3, 2013

Welcome to KEMAS ^_^

Alhamdulillah... syukur abg Kamil dah selamat ke sekolah tadika kemas hari ni..syukur sangat... pilih punya pilih akhirnya ke kemas juga..xpe jgn pandang kemas sebelah mata..aku teringt kata2 opismate aku..sekolah mana pun klu IQ budak tu dah cerdik dia berjaya juga... in sha Allah semua bjalan lancar.. lagi pun tahun ni kamil baru 4 tahun aku cuma nak bagi dia pendedahan dl tentang school... in sha Allah next year baru ke school y aku pilih tu.. banyak sangat hal y tjadi smpai tlambat uruskn hal sekolah kamil... mmg salah weols as parent... xpela belajar dari kesilapan nasib anak baru 4 tahun... hurmmm dah tengah tahun baru nak hntr anak ... mmg tsilap ... xpe next weol akan bsedia lebih awal... 
utk minggu ni aku akan hantar kamil ke kemas, balik dengan van ke rumah pengasuh kamil n karmila... kamil syg adik dia, smlm pengasuh dia ckp kamil xbg orang usik adik... hurmmm alhamdulillah abg kena la jaga adik kan...

disebabkan daftar tgh tahun, baju2 sume dah habis so sume kena beli sendiri ok..cuma baju kokurikulum tu xde jual kat kedai kena la pakai tshirt putih jer..... comel kan... kotak mickey mouse tu suar dalam dia...hihihi

muka sentap kena mandi subuh2 hihihi cian dia......

snap pic pun xberia sangat... 

ni laaa kawan baru kamil y dari jauh lagi dah jerit..."xpe auntie, kita jaga kamil nnt" "xpe kita kawan dengan kamil nnt" y girl tu...umur dia dah 6 tahun... masuk2 kelas terus salam n cium tgn kamil..ada ke kamil p lap balik tangan dia...hihi aduiii kelakar sgt....

ni pulak kawan kamil juga sama2 duk umah pengasuh tu..so van tu senangla hantar ke rumah pengasuh..... harap2 kamil xmeragam kat sekolah... aku tau dia independent... gud luck boifrnd ibu..


xpela doakan kamil berjaya dunia akhirat n mnjadi anak y soleh ye...jd contoh terbaik utk adik dia... in sha Allah... amin..



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads