Followers

Thursday, February 6, 2014

Bukan Kerana AKu Tak CInta #BKATC

hahah gedik sgt nak buat entry pasal BKATC...aku sbnrnya mmg xsuka tgk drama y berepisod2 ni.. aku start terjebak tgk cerita ni pun masa episod ke 23, kebetulan masa lunch hour aku balik rumah n terbuka tv tgh ulangan cerita ni, aku pun layan jer la sekali macam syok jer...ahaha apa lagi terus tnya2 opismate kot2 ada y tengok, siap ajar macam mana nk tengok episod lepas online jer... waahhh terus terjebak lg... best tgk Abg Jebat n Hanna Mastura y sweet gitu... tapi aku bengang sbb 3 hari je..so next episod kena tunggu minggu depan pulak.. episodnya setiap isnin hingga rabu pukul 10.00 mlm... skrg dh episod ke 27... hukhuk... xsbr nk tggu next episod... ^_^ oh abg jebat....





1 comment:

  1. Ko sama je lah dengan mak mentua aku suka tengok cerita tu

    ReplyDelete

NUffnang Ads