Followers

Monday, February 10, 2014

Heels Cantek

heels n gigurl xdpt dipisahkan.. aku suka sangat pakai heels, lagi bila dah berada di bidang ini, cnfrm2 kena selalu groom ... kat office always kena pakai walaupun aku curi pakai selipar juga hihihi.. sejak dah beranak pinak ni sebenarnya heels dah semakin menjauh..maklumla nak ngejar anak kn, klu x dulu heels beratur jer tggu turn, sekarang dh xnmpk bayang dah... tapi sejak dua menjak ni dah kena balik pakai heels demi menjada penampilan dan ketrampilan.. perghhh.. makanya bermulala operasi mencari2 heels tercantik dan aku dah pun, tggu jer la kehadirannya... ni di masa senggang ni aku cuci2 mata jap through google, cari heels2 cantik y ada.. maka nya boleh kot nk letak dalam wishlist utk tahun ni...ahhahha over..xdenye...aku xselesa y terlalu tinggi sbb aku dah tinggi, bila pakai heels y tinggi sgt aku nmpk over dari y lain n cnfrm2 aku xselesa... so max aku boleh pakai pun 4inch..more thn tht aku rasa unconfrmtable... hurmmm jomla tgk pic y aku nak masukkn dalam wishlist tahun ni... pergghhh wishhhhh

cantikkan biru ni..sejak dua menjak ni aku suka warna biru...tapi heels ni mmg aku xkn beli la sbb aku tau aku xkn pakai punya...hahaha aku suka kaler dia... cantik kn...


y ni aku suka..xtinggi, just nice kot... hukhuk



ni pun cuma warna tu xberkenan sangat...


y ni love it... kaler y mmg feveret aku.. design y cantik.. suka laaaa..beli ?? xtau laaa





cantik n simple..frest kaler nye... 


cantik kn?? xtau la selera berbeza2...


aku suka design ni..sweet jer..tapi kaler ni... hurmm xsesuai dgn aku kot..


ok y ni paling suka.... hurmm mn nak cari ni ye???
 hihihihi


saje cuci mata... masing2 ada taste masing2.. tepuk dada tnya selera.. aku suka heels yng macam ni...jenis depan tebal skit... nama dia "pump shoes" hihi

okla korg pun google la heels y korg suka ye.... saje cuci mata.. ^_^ 



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads