Followers

Thursday, March 8, 2012

Visi dan Misi

alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas dan menikmati hidup ini.... aku bersyukur dengan segala nikmat kurniaan Ilahi ini... aku akan cuba menikmati setiap peluang yang diberikan sebaiknya.... bulan 3 ni baru aku terfikir yang aku perlu ada wishlist utk tahun ni.... selama ni aku main redah jer n buat apa yang aku nak... tapi aku rasa nak juga laaa.... wishlist ngengada jer... ^_^

perlu di tunaikan :-
  1. adik untuk amil... *wish to preggy dis year.... *wish untuk preggy masa sambung master ni..
  2. nak bercuti n insyaallah nak banyakkan masa bersama keluarga dihujung minggu sebab kelas master aku weekday...
  3. xnak culas2 beribadat lagi... xmo tinggal solat 5 waktu ^_^
  4. nak ganti puasa....
  5. nak cari keje baru.... *naik pangkat
  6. nak jadi isteri yang terbaik buat suami...
  7. nak banyakkan memasak.....
  8. nak jadi ibu, kawan, n teacher untuk amil..
  9. nak jadi anak y baik utk mak... xmo moody2 lagi...
  10. semua nak yanng terbaiklaaa.......

hurmmmm macam2 rasa nak.... tapi semua nak yang terbaik untuk segalanya.... n best sekali nak nikmati hidup ini bersama keluarga sebelum aku atau sesiapa terdekat dengan aku dijemput pulang.... hargai setiap detik yang ada ni bersama keluarga.... terima peluang yang ada ni untuk tempuh dan nikmati kemanisan setiap yang terjadi dalam hidup ni.... sayang semuanya..................
buat suami dan anak... sayang n cinta kamu hingga aku menutup mata ini utk selamanya.......

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads