Followers

Monday, March 19, 2012

VItamin

lately ni amil agak kerap selsema maybe disebabkan faktor cuaca jadi abah amil telah membelikan amil vitamin... Scott's Emultion flavour Oren.... yummy... sangat sedap untuk amil... n amil pun makan dengan senang hati nya.... alhamdulillah amil adalah jenis yang senang makan ubat.... so scott's emultion yang sedap ni lagi la senang dia nak makan.... aku rasa pun memang sedap....

pengambilan scott's emultion ini dapat membantu membina ketahanan terhadap jangkitan dan dapat  menolong pertumbuhan gigi dan tulang yang kuat.... wahhhhh harap2 ianya sesuai dengan amad amil akashah ibu tu sebab sebelum ni dah cuba macam2 juga termasuk Appeton....


ni beli yang kecik dulu sebab takut amil xsuka...tapi nasib baik dia suka... dh habis ni boleh beli yang besar pulak....



haaaaaaaaa amil ada vitamin dah.... ibu nak juga hihihhihihi ibu kan mudah terpengaruh jadi ibu dah beli Jamu Mak Dara.... auuuuwwww... pasni ibu ramping macam pengasas Jamu Mak Dara ni laaaa.... hihihih xde maknanya.... saje try tp memang best pun... bangun pagi badan ringan jer... sebenarnya aku xpenah ambil jamu pun... so ni yang 1st n aku rasa ok jer la kan... hiihiihi



aku masih boleh telan yang ni sebab dalam bentul kapsul.... tapi bila dah telan tu masih terasa2 juga lagi kat tekak... hihih boleh laaa.... cuma aku confius... jamu ni boleh halang kita dari pregnant ker??? risau juga sbb aku nak mengandung ^_^  sesiapa nak share pasal ni?? sila komen *ada ker org baca blog aku ni???

oklaaa.... thanks ...


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads