Followers

Wednesday, July 11, 2012

11 Julai sudah

Julai dah pun masuk hari ke 11 , tapi aku belum pun update blog hihi.. sangat sibuk selain badan yang lembik... kalau orang lain Morning Sickness..aku pulak Evening Sickness..kadang2 All time Sickness... xlarat wwooooo.... masa amil dulu aku xde langsung muntah2... tapi kali ni memang dugaan sangat..n kena la kuatkn... masa kuat bolehla tapi bila sampai masa lembik  tu memang xboleh buat apa... sebab tu mood nak berblog ke laut jer...lagi pun kang asyik cerita pasal preggy ni jer boring plak uols2 kan... so baik aku cool dulu baru cari idea...


now abg kamil dah sangat caring kat ibu..lagi2 bila tengok ibu asyik muntah jer... masa aku muntah dia pun sibuk nak tengok pastu dia yang tutup2 mulut macam nak muntah juga... pastu sapu minyak kat belakang aku siap picit... pastu yang sweet sekali dia akan tanya "ibu ok ?" dengan muka simpati.... xlarat pun rasa nak gelak juga tengok muka dia... pastu dia pegang perut aku n cakap "baby jangan buat ibu muntah tau"... tu abah dia yang ajar... sweet jer ada 2 lelaki yang jaga aku... now tido pun nak peluk baby.. n dah ok nak bahasakn diri dia abg... kadang jer xnak... sangat mengada n nak kn perhatian lebih maybe sbb dia tau dia akan ada adik... kecian sangat tengok kamil bila sampai masa aku xlarat sangat n baring jer... dia akan tengok tv n bc buku sorg2..kejap2 masuk bilik tanya aku "ibu ok?" ...pastu kuar balik main... aku kuatkan juga untuk teman dia...tapi nampak juga dia memahami... so sweet anak ibu... harap2 dia dapat jadi abang y baik utk adik dia.. xmo gaduh2... n dia ada cakap "amil nak baby girl tau"... asal ada pic baby girl jer kan nnti dia cakap itu baby kamil kan... hurmm ibu pun xtau girl ke boy...


xpela harap semuanya berjalan lancar jer....korang doakn aku yer... 


1 comment:

  1. Hadapkan je lah Feeza.

    Baca posting kau ni, aku dah terbayang kan dah camtu jugalah keadaan IR kalau dia nak dapat adik nnt. Kesian kan.

    ReplyDelete

NUffnang Ads