Followers

Friday, June 29, 2012

New Shoe for Preggy Ibu ^_^

hye uols... aku bukan gedik pun nak cari kasut2 pregnnt walaupun baru 5 mggu... tapi untuk keselamatan kan..dari pakai heels jer kang terjatuh pulak kan... so bila hangout dengan kawan2 tu usha2 la skali kasut2 yang sesuai dipakai diawal pregnancy ni... dari Nose ke Vincci ke Primavera ke semua kedai kasut yang ada mencari kasut... akhirnya balik ke Primavera semula... sebenarnya aku suka yangn lain juga tapi makaaaiiiii kemain mahaiiii... yang aku beli ni pn mahai jg tapi nasib baik ada 50% kalau x... balik nanges jer laaa..... kaler pun cuma ada kaler ni dengan kaler hitam jer ...ofcourse la y ni jadi pilihan.... aku suka tapak nak pijak tu lembut jer... n sangat selesa dikaki.. n nampak sweet jer... aurrmm aku suka.... ^_^




comel kan??? kan?? ^_^


1 comment:

NUffnang Ads