Followers

Wednesday, June 27, 2012

Rezeki...

Alhamdulillah..syukur..semuanya ketentuan Ilahi... semalam dah terjawabla segala kepeningan, kemabukan, kemuntahan, dan kemamaian yang melanda aku selama beberapa hari yang lepas... alhamdulillah aku dah pun pregnant.. tapi masih baru lagi dan nasihat Doc jangan lasak sangat... tapi ntah kenapa semalam balik jer dari klinik n abah amil bagi tau dia yang dia akan ada adik... dia cakap xnak pulak... selamanya dia yang duk bising nak baby.. tapi bila bg tau dah boleh jadi abg, xnak pulak...selalu tu nak tido nak peluk baby kat perut ibu, tapi malam tadi xnak... dia peluk abah jer... hurmmm amil ni....dia cemburu agaknya... don't worry sayang ibu sentiasa syg kamil....

hurmm korang doakan aku kuat ye.. dulu aku berpanyang dibulan puasa, now aku kena bertahan pulak sbb baru hamil dibulan puasa... insyaallah aku kuat.... ok laa korang... nak buat keje jap... doakn semuanya berjalan lancar yer... oh ye smlm Doc ckp dijangka bersalin 24/2/2013... ^_^

tata korang...


2 comments:

  1. Congrats feeza, takde rezekin interview pegawai penerangan, dapat rezeki baby pulak. Allah s.w.t always plans the best kan.

    Ko jgn lupa cuba puasa tau time bulan puasa nnt. Bukan senang nak dapat pose penuh wooo. ;p Itupun kalau larat lah.

    ReplyDelete
  2. thanks sgt2 ain... mmg frust xdpt interview tu.. tp keesoknnya dpt berita mgandung pulak... alhamdulillah..mungkin ada y terbaekk utk aku... aku doakn ko plak ye pas ni...

    bab puasa tu i will try my best... sbb skrg ni pun subuh jer aku dah nak pengsan kelaparan....hihi

    ReplyDelete

NUffnang Ads