Followers

Monday, June 18, 2012

Pengantin Bawah Pedang

first time aku tengok pengantin yang lalu bawah pedang ni... cantik.. manis jer pengantin dia... tapi ni aku xkenal pun..pengantin ni berjiran.. pastu berjiran dengan MIL aku kat Segambut... majlis buat kat Kepong...




group kompang....

pengantin perempuan... aku suka yang baju biru tu..sweet kan kaler dia...

dua2 ni berjiran jer.. comel... pengntin lelaki tu Mejar apa ntah..polis kot.. siap eskot dgn kete polis... pengantin lelaki ni kawan mr.hubby, pengantin pmpn pulak adik kawan mr.hubby.... senangkn....hihih pengantin 1 taman jer...




ni adik ipar aku...

ibu mertua ku....

pengantin lalu bawah pedang....

banyak betul step diorang nak turunkan pedang tu... seriau aku tengok dah la panjang....

comel jer pengantin tu....

weols...

amil n abah... pastu nak balik amil jatuh masuk lari2 ke kereta.. nangis smpai banjir dalm kereta hahahah luka sikit jer kat tapak tangan.... good boy la baby ibu ni...

okla korg... aku xde mood la lately ni nak berblogging... 




No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads