Followers

Friday, June 1, 2012

Amil in da House.

hyeee semua... ini abg kamil... nak tau kelmarin kan saya keracunan makanan..masa dekat school..sy dah cakap dengan teacher saya sakit perut... pastu saya muntah2 banyak saya pun xde selera nak makan... ptg hari rabu tu lepas abah saya ambil dari school saya muntah2 lagi kat rumah... saya dah buat abah n ibu risau..lepas tu petang tu juga abah n ibu bawa saya p spital... 

dah nak smpai spital sy muntah lagi tapi kali ni ada kaler kuning2 skit... apa tu sy xtau pun tu apa...bila masuk kat bilik emergency tu saya dah xlarat sangat..tapi saya dengar doc cakap dekat ibu y kuning2 tu adalah jus jus hempedu sebab saya dah kerap muntah sampai dah xde apa nak keluar...saya dengar juga doc cakap kalau lambat mungkin boleh keluar jus yang kaler hijau sgt... muka ibu nampak terkejut mcm nak nangis...cian ibu... tapi saya lagi kesian sebab lepas tu doc nak cucuk jarum kat tangan saya untuk masukan air.... 

saya meronta2 xbg abg n kakak nurse tu cucuk sy sampai sy kena bedung dengan selimut pastu saya lagi nangis bila nurse tu suruh abah n ibu sy keluar dari bilik.... xsangka dalam saya meronta2 tu pun nurse tu dapat cucukjarum kat tangan saya n ambik darah saya.. terror betul... saya kena masuk air sebotol... rimas betul bila tangan kena bungkus.. dah la dua2 kena bungkus...saya cakap dengan abah nak buka y tangan kanan tu n saya janji xtarik tiub air tu... bila dah buka balutan tangan kanan baru rasa selesa sikit.. sy nangis lagi nak cabut jarum tu ..saya rimas..tapi bila saya cuba tarik tiub tu, terus berdarah... saya nangis lagi.. pastu ibu buka kan cerita upin ipin kat hp ibu..saya leka jap tengok cerita tu.... tengok2 air sebotol dah habis dah masuk dalam badan saya..... terima kasih ibu dan abah... 





semalam ibu n abah cuti sebab jaga saya y masih demam n cirit birit.... tengok pic kat bawah ni..ibu buli saya  masa nak mandi dia buka baju sy tersangkut kat kepala ,pastu dia paksa saya senyum..dahla sy xlarat.. tapi sy nak ibu happy jadi saya pun senyum....




hari ni saya kena pegi school sebab abah n ibu kena keje juga... tapi saya dah besar masa ibu hantar tadi saya nangis kejap jer pastu teacher dukung pujuk saya.... ibu cakap saya demam sebab nak pandai cakap...saya pun rasa macam tu juga sebab saya dah clear bila bercakap..xde pelat dah... 
uncle2 n auntie2 doakan sy cepat sihat yer...
terima kasih semua...










No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads