Followers

Monday, June 4, 2012

Malaysia vs Thailand Final Rugbi

sabtu petang kelmarin aku ikut mr.hubby tengok final game rugby antara Malaysia dengan Thailand... bila dah kerap ikut mr.hubby tengok ruby ni aku terus dah suka dengan game ni walaupun agak kasar.... cuma masa tgk ni aku xberapa fokus sgt sbb amil baru bangun tido ms smpai stadium tu..so dia macam lembik jer..aku risau sbb dia baru nak baik..saje bw p tempat2 panas skit biar dia berpeluh.. tapi aku xsenang hati balik dari tengok rugby tu bawa amil p klinik .. nasib baik xde apa.. cuma dia kurang air dalam badan..memangla sejak kes kena masuk air hari tu dia mana ada selera mkan... tapi alhamdullillah semakin baik... ehh nak melalut cerita amil pulak... ok sudahnya game tu dimenangi oleh Thailand 22, Malaysia 19... saat akhir jer pun Thailand dapat tu... moh tengok ...


ini team perempuan..aku xtau pulak rugby pun ada player pmpuan... masa waktu rehat diorg ni pulak main..kejap jer..tp boleh tahan juga kasarnye diorg ni..hihihihi y kurus pun kuat tau...siap terbalik2 kena lambung.. comel jer pmpun main rugby..

kuning ni player Thailand...

amil asyik nak terbaring jer...

y hitam tu player Malaysia... sorang player malaysia kena kad merah sebab dia tumbuk player thai... aku tengok dia macam terbang jer tumbuk player thai tu... rupanya yang tumbuk tu kawan mr.hubby..hahah org fiji...


dah tengok kat pic baru nampak org tu siap bawa bekal..comel jer tengok rugby bawa bekal..lenkali aku nak bawa juga la hihi

oh ye ada girl2 carlsberg y ada meronda jer kat situ kalau2 ada y nak order carlsberg diorang akan hantarkn.. kalau aku xsalah dengar 1 tin RM15 ...sebab ada orang y duduk kat depan aku tu orang fiji n diorg ada order 2 tin.. huhuhu 

balik tgk rugby..amil kena ambik darah lagi..... Alhamdulillah amil semakin sihat.... luv u amil... ^_^




No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads