Followers

Wednesday, September 12, 2012

Aidilfitri 2012

alhamdulillah berkesempatan untuk berhari raya lagi tahun ni... tapi family aku memang xbesar mana so sama jer seperti tahun2 sudah.. cuma tahun ni y balik beraya rumah mak cuma family kakak aku yang sulung jer yang lagi 2 orang tu turn beraya rumah mertua.. so aku n kakak aku n 2 adik aku jer y ada kat rumah... aku pulak fleksibel syukur sebab kawin dengan orang dekat yang saudara mara juga dekat2 area KL jer... pagi dirumah mak aku n tengah hari dah bergerak ke Segambut umah MIL... xdela gaduh2 ke apa sbb belah mak aku dah pergi melawat dah so balik umah mertua dengan hati yang lapang.... lagi pun dekat jer apa ada hal malam pun boleh pegi.. aku suka beraya belah mr.hubby ni sbb makanan semua sedap2.. mungkin sebab aku jarang jumpa kot...masakannya sedap2... sedap2 belaka... dah laa jom tengok gambar.. kalau nak tunggu aku trnsfer gambar dr kamera rasanya raya tahun depan jer aku update entry raya... pic semua family xdelaaaa..kalau aku sempat tranfser dari kamera aku akn tambah jer pic family y ada mak n adik aku sekali ye....sementara tu layan jer mana y ada ni...


family kakak aku y sulung... kak wan n abg nizam... dah 4 dah anak diorg... Sakirah, Sakinah, Arif Iskandar, dan Anas *baby baru y aku tengok kat Penang hari tu....debab

my soul..... bermaafan kat umah kitorang dulu pastu baru p umah mak... sedih jer masa bermaafan sbb aku banyak sangat kerenah sekarang ni.. n alhamdulillah dia memahami... tq so much syg... syg kamu hingga ke syurga....

dah y ada kakak ni jer sorg so snap dgn dia jer la.... MIL aku cakap muka aku sama dgn kakwan... hihihi sm ker...?


mr.hubby, Sakinah n adik bongsu aku...

kak wan again.....pas bersalin ni dia dah banyak kurus ... bagus2...

adik aku lagi...

anas bam bam.... 

2 buah hati y dikasihi...

ok dah selesai sedara belah mak aku ..weols terus ke Segambut.... 2 jam pas tu mak n kak wan n abg nizam dtg umah MIL aku pas balik dari umah mak cik aku kat Banting...

dalam kete.... ^_^ amil sedap baring kat belakang....

ok mai kenal dengan family belah mr.hubby..... abg y sulung pun xde sbb balik beraya umah mertua kat Johor....so y ada...


kak aida... y no 2.. mr.hubby no 3....


gg no 4...

oo yang no 5 xde pulak... hihihihi pastu aktiviti aku kat rumah MIL hanyalah makan makan makan...pastu keluar jer berapa kali aku berenti tepi jalan sbb muntah... hahahaha ada sekali tu FIL y bawa kereta aku duk sebelah n mr.hubby n MIL dul belakang tetiba aku nak muntah... kelang kabut FIL nak berenti tepi jalan n apa lagi melambak2 keluar... masa makan mmg sedap jer mana nak sedar y masih mabuk... tapi atleast dah dpt merasa juga makan... hihih pastu singgah umah sepupu lagi sambung lagi makan.... yeahhhhh masa puasa berat aku turun 8 kg, tapi masa raya naik balik 2 kg... ok la xde la banyak mana ... cuma frust sbb aku dah beli baju saiz besar sbb assume aku akan membesar... rupanya xdenye besar.... dah macam kelambu aku pakai bj ..tp xpela kot sbb nnt kn perut besar juga... sekrang ni dan 4 bulan pun orang masih ckp xnmpk...hurmmmmm oklaaa


raya ke 2 kitorg ikut mak n pakcika ku p beraya rumah pak cik aku y sulung kat Pahang... maklumla orang xde kg so ikut jer la orang berjalan.... xde pic aku sbb aku rasa baju aku besar walaupun mr.hubby kata ok jer tapi ntah macam xkena jer... so pic 2 beranak ni jer la y ada..... 


ok la lepas raya ke 2 weols dah sibuk kat rumah mak aku sbb orang xputus2 datang.. mr.hubby plak dah start keje raya ke 4... xpe xgaduh sbb dekat jer n kejap jer keje... hihihhihi... okla selamat juga entry raya aku selepas lama terperap.....  pastu tiap2 minggu ada jer jemputan open house...ye aku sangat suka p open house sbb makanan sedap2... sekarang ni aku suka makan tapi lepas tu... faham2 jer laaa.....okla

selamat hari raya semua....


4 comments:

  1. Memang sama sangat muka ko dgn akak ko tu.

    Eh, ramai rupanya adik ko ea sebab aku tak abis-abis ingt ko yg last. ;p

    ReplyDelete
  2. pic no 2 tu caption dia sangatttt sweeetttt.. jeles okay! ;p

    ReplyDelete
  3. pic no 2 tu caption dia sangatttt sweeettt.. Jeles okay! ;p

    ReplyDelete
  4. Shikin: ngadala kamu shikin.....

    Ain: memang ramai yang ingt aku y last hihi...

    ReplyDelete

NUffnang Ads