Followers

Wednesday, September 19, 2012

Kelas oh Kelas

Sem 1 bergelar pelajar Master Komunikasi Korporat.... kepala n hati memang xsabar... aku suka sebenarnya... tapi classmate kali ni xhappening macam masa bacelor laa.... aku rindu kawan2 masa bacelor... kali ni lagi ramai n masing2 dah ada clicks masing2... n xsemua Sem 1..ada juga y dah final year baru ambik subject yang aku ambik... so masing2 dengan slang n gaya masing2... aku dengan abg sham low profile... xpela kita datang nak belajar kan... so kita tengok jer dulu... sem 1 ni aku register 3 subject... minggu ni dah minggu 2 kelas... total assingment adalah 8... terbaekkkk..... aku pun dah mula gigih mencari bahan... presentation pun kena be prepared betul2..sbb pasti soalan dari student agak mencabar... kalau xbetul2 mau kena hemtam atas stange... xpe take it as a challanger... aku teruskan jer.. insyaallah Allah akan bantu...  nampak gaya pun ok jer... jangan sempitkan sangat fikiran.... buka lagi... hihihhi okla hari ni kelas start 615.... kelas Theory and Practice of Corporate Comm. En. Rosli yang ajar... okla aku nak siap2 p kelas... doakan aku berjaya ye... peace yoo..


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads