Followers

Wednesday, September 12, 2012

Hatyai, Thailand 6 - 10 September 2012


ni lagi 1 entry y pic semua dalam kamera n xtau bila nak transfer tu... pic dalm hp ni ala2 jer la ye.. tapi aku takut tak sempat2 nak trnsfer sudahnye cerita pun basi.... last year kalau korang ingt last year mr.hubby p sendiri sbb dia main rugby, so kali ni weols ikut sm sbb kali ni dia xmain.. so jadi penonton jer... weols bertolak khamis malam tu konvoi aku naik kete .follow bas player n ada 2 biji kereta lg... jauh xdela jauh mana aku mmg suka travel naik kereta macam ni... n weol bawa masuk kereta ke Hatyai so just declare jer kereta n bawa copy geran sekali n bayar rm19 jer utk declare..simple jer.. selesa lg sbb bawa kereta sendiri... check in kat Grand Plaza Hotel dekat sebelah dengan Lee Garden Hotel yang kena bom last year hihihih... so far xde apa y jadi pun since kawalan polis pun agak ketat area situ sbb dh jadi kes bom ni kan... area hotel tu memang hidup baik siang atau pun malam.. malam happening la dgn kedai n makan2.... makanan halal memang senang nkjumpa... aku asyik p makan kat Restoran Kelantan jer.. nama dia kelantan tapi orang islam n cakap melayu pun cuma dia dari Hatyai... ntah aku pun xtau..tapi semua masakan melayu n memang sedap... dekat sana memang makanan semua sedap n murah giler..baju budak2 sangat giler shopping... ok la next year boleh pegi lagi.... ^_^ naik kereta sendiri xde masalah...jalan pun senang jer area sana tu... 1st day jer aku ajak mr.hubby naik Tuk Tuk y macam taxi tu ... syok tapi takut... kamil senyap jer xbsuara... takut katanya....



amil nerves,.... gigit2 mulut sbb takut....

aku peluk baby boy kuat sbb aku pun takut hihihhihi dalam tu siap ada set karaoke lagi... tapi xde la ktorg melalak dalam tu hihihi

naik Tuk Tuk pegi Floating Market.... kat ini pun aku shopping baju juga..makanan dalam sampan ni aku xteringin pulak hihi takut jer nak try...

beli air dapat bekas ni sekali... aku beli air ni tapi y jual kat atas xde la beli y jual dalam sampan ni.. air laici sedap jer... mr.hubby beli ambik bekas ultraman... comel skrg dh jadi tabung kamil...

mr.hubby snap pic kamil joget.... malam2 kat FM ni lagi meriah sbb ada persembahan tapi aku xpegi pun....


kat sana banyak seafood... aku kan memang tenagh giler udang galah... memang puas dapat makan ni... har2 makan udang y depan ni seekor RM20... puas makan..manis jer... aduiii teringat2 pulak....

ni player y masuk final menentang Bandaraya Dragon.... game kali ni pun Bandaraya Dragon menang.... cayalaaahh...

ada taman untuk bw budak2...mcm zoo kot ada taman burung, pusat rekreasi la...

ni kat depan Ice Dome.. macam rumah salji kat I-City tu... tapi y ni sejuk sangat.... sudahnya 3 beranak berlawan2 sedut hingus hihihihi


mangga manis... .... 

alaaaaa pic xde dh,... semua dalam kamera... hp pulak xsmpat snap banyak sbb kamil asyik main game n tengok upin ipin jer kat hp aku...
aku buat rumusan jer la ye.... aku suka shopping kat sini.. murah n bersesuaian.. aju budak2 laa.. aku orang dewasa biasala jenis xcukup kain jer... tapi aku ada gak beli baju pregnant...comel ... oh ye mr.hubby memborong jeans n barang2 motor..helmet 4 5 biji beli campur y kawan kirim, mr.hubby  punya  n kamil... aksesori motor mmg murah n cantik....tapi aku paling suka makanan.....
memang makan semua selera ...  mr.hubby suka betul pulut ayam, tapi aku xboleh masuk pulak ... hihihi

okla next year insyaallah pegi lagi...dengan baby baru.. yeah nak shopping baju baby pulak.... okla korang yer...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads