Followers

Monday, November 12, 2012

Genting Highland....


aku lagi suka p Cameron sebenarnya..tapi dah mr.hubby beriya nak bawa p Genting..belasah jerla... aku bukan boleh main apa pun... sudahnya indoor jer laa utk kamil... aku?? photographer jer laa... tu pun yang adooo jer.... nnt pas pantang nak repeat balik p genting n naik main sume game kat outdoor tu...huuuhuh tapi gaya2nya kenala bmalam kat sana.... sejuk weeiiii.... sbnrnya weols mmg dh lama xkuar sensama since mr.hubby y asyik kesibukn manjang.... redha jer laaa....

pic pun dari hp jer ...y kamera xtau bila nk transfer... hihihi belasah jer la... cukup baik ibu ngandung ni nak upload pic n update entry tau.... dah2 layan jer la mana y ada dulu...


muka dah penuh ...ibu y ngandung 6 bulan...huhuhu


abg kamil y dah besar panjang n banyak akal.....




muka2 excited nak p genting... hihihihih...


sampai dah....












kamil suka betul tgk org ni uat ptunjukan...asyik tgelak2 jer....


ok tu jer... nnt dah habis pantang aku nak p main semua game kat situ... hahah bsalin pun belum...xpela korg doa y terbaik utk aku yer...terima kasih.


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads