Followers

Wednesday, December 12, 2012

...Cobaan....

Assalamualaikum....

mohon maaf atas segala kelekaan dan kemalasan untuk mengupdate blog ni..aku pun hampir xsedar yang entry terakhir aku adalah pada 12 November ..sangat sedih... tapi apa yang aku lalui lagila menyedihkan.... tapi xpe..aku redha dan tempuh semuanya dengan sepenuh kekuatan yang ada dan kesabaran kurniaanNya bersama keluarga tercinta....

segala yang terjadi biarkan terjadi..apa yang perlu adalah teruskan apa yang masih perlu diteruskan.... aku yakin Allah ada membantu insan yang memerlukanNya... aku yakin Allah ada bersama aku... ok2 fine... dah cukup cerita pasal semua ni sebab nampaknya keadaan kembali normal... Alhamdulillah.... aku yakin ada hikmah disebalik semua ini.. dan aku doakan kepada mereka yang berkenaan diberikan nur dan hidayah serta menyesali apa yang dah mereka2 itu lakukan...

ok back to my life.... pejam celik pejam celik next week aku dah final exam untuk sem 1 master komunikasi korporat ni... xsangka kan? dah berapa kali cakap nak berhenti...dah berpuluh kali mengeluh... akhirnyaaaaaaaaaaa FINAL EXAM...... insyaallah aku akan fokus lebih pada final exam ni..lupakan semua masalah kerana ini adalah penentu masa depan aku... insyaallah... korang doa jer yang terbaik untuk aku yer.... hanya Allah yang dapat membalas segalanya...

terima kasih.a

2 comments:

  1. Oi oi, ko jgn nk jd mcm aku, asek ckp nk benti, tp x behenti2.

    ReplyDelete
  2. hahaha memang pun ain... tnyala abg sham tu brpa kali aku cakap dengan dia nak bhenti..hihihi sudahnye ke final juga.

    ReplyDelete

NUffnang Ads