Followers

Monday, December 17, 2012

kOSONG....

tajuk kosong... sebenarnya xtau nak letak tajuk apa..aku sekadar nak menaip dan mengarut menghilangkan stress yang maha kuat... aku dah cuba yang terbaik.. dah bertahan... adakah sekarang masa untuk aku redha??? aku confuse... banyak sungguh dugaan aku..tapi aku tau ada orang lebih banyak dugaan dan cabarannya.. aku perlu kuat... dan bersabar....Allah sentiasa bersama orang yang bersabar... semoga Allah beri aku petunjuk lagi... semoga dia juga mendapat nur dan hidayah serta mencari semula jalan yang diredhai Allah...... aku hanya mampu berdoa dan melihat dari jauh..... 

jumaat ni Final exam Komunikasi Korporat... ada 9 soalan jawab 3 soalan.... fokus jer laa.... jawab jer la mana y termampu... semoga Allah bantu... kalau repeat apa boleh buat,.... redha....

doakan y terbaik utk aku yer... terima kasih.

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads