Followers

Monday, December 31, 2012

Hari terakhir.....

hari terakhir ditahun 2012.... sememangnya terlalu banyak dugaan di tahun 2012 ini buat aku... xdnafikan banyak juga yang manisnya....  termasuklah pregnant..honeymoon ke Bali.. mcm2 lagi... tapi bila dah tempuh yang duka... y manis tu macam xberapa nak rasa lagi...pulak tu y duka datang dihujung2 tahun 2012... sangat terkesan dihati dan sanubari... semoga kedukaan ini xikut bersama ke 2013... please jangan ikut... aku mengharapkan lebih banyak pelangi dan sinar di tahun 2013... aku mengharapkan segalanya berakhir disini..hari ini ..ditahun 2012... cukupla... jangan ganggu aku lagi wahai kedukaan..... 

semoga yang baik2 jer datang bersama tahun baru ini..... bukan untuk aku sahaja...tapi untuk korang juga....
selamat tahun baru 2013 dari aku sekeluarga...




jalan2 terakhir di tahun 2012...MIdValley....


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads