Followers

Wednesday, June 26, 2013

Pisau Ceramik

hebat sangat...n very the mak mak..semangat masuk rumah baru menjelma tambahan tatkala duit sudah masuk..apa lagi...masa mendeco rumah sudah bermula.... step 1 bermula dari dapur kan, dapur dah membesar, space dah berganda jadi semangat memsak tentunya lebih membara dengan pisau ceramik baru...dan utk lebih semangat lagi harusla dnegan warna y menawan kalbu...  ce teka aku beli warna apa?? hahahahah aku pun xtau kenapa aku beli warna ni, semenjak dua menjak ni, aku terlalu jatuh cinta dengan warna ni y dulunya aku xheran sangat...skrg ni semua benda nak warna ni..... hahahah meh meh aku tunjuk...



TADAAAAAAAAAAA


TADAAAAAAAAAAA




Saja buat tadaaa 2 kali..hihihi teruja x warna pink ok mak beli pisau...hahahah hebat kan... y lebih special adalah ini pisau ceramik..jangan main2, tajam sgt ok...mata pisau warna putih..xtau la aku guna ke x nanti..sayang kot...hahaaha..comel giler kn? korg suka x? kalau suka sila email aku : feezaakashah@gmail.com ..giler gedik ada ker org y nak... suka2 jer mencantikkan dapur rumah sendiri...nanti mak mertua dtg rumah sure teruja tgk pisau y pelbagai warna...ada warna pink, biru muda, merah, hitam.. best... okla harap2 aku lebih bersemangat memasak dengan adanya pisau baru ini... hikhikhik



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads