Followers

Wednesday, June 12, 2013

Statistic y fantastic

Yahoooo.... aku happy sangat bila tadi abg sham call n bagi tau result markah Statistik aku... happy y xterhingga sbb dapat full mark.... whatt?? FullMark?? Me?? Syukur Alhamdulillah...xsangka sangat n ofcourse abg sham pun fullmark... syukur xterhingga sbb aku xtido siapkan 5 tugasan yang susah tu..statistic kot... tcal, ttab, ANOVA, Chi Square, dan banyak lagi pengiraan yang mempunyai nama y pelik2... walaupun pengiraan utk research guna SPSS tapi exam kena buat manual tau, y setiap satu nya perlukan jalan kerja y ada 11 step, 6 step, 5 step dan banyak step lagi... xsangka sangat aku dapat fullmark..sbb aku antara org y terakhir keluar masa midterm hari tu... adoiii syukur sgt... 




okla malam ni aku ada final exam Research Method, n Final Exam utk Statistic adalah Isnin depan... pukul 8 malam hingga 11 malam... doakan aku berjaya ok.....terima kasih.


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads