Followers

Wednesday, July 10, 2013

1 hari di bulan Ramadhan 2013


Alhamdulillah...kali ni dapat bersahur di rumah sendiri..rumah yang lebih sempurna rasanya...Alhamdulillah... pagi tadi bersahur bersama, berdua.... anak2 masih tido... rasa sweet jer..sebelum tido aku dah siap2 masak dah, lauk di requested oleh mr.hubby , dia nak bersahur dengan ayam masak lemak...feveret dia.. aku ikutkan jer la, dah siap2 masak, bangun sahur panaskan jerla... gambar makanan mmg xde nak snap2... xfikir pun nak snap pic... tp aku rasa seronok jer...dpt menjalankn  tanggjwb dgn lebih sempurna...^_^

ye Alhamdulillah, aku bersyukur apa yang ada......

2 comments:

  1. sempat on blog sekejap. Selamat Berpuasa.arinihrasa teringin nak wat masak lemak plak..hihi

    ReplyDelete
  2. hikhik..buatlaa..cnfrm sedap tu.

    ReplyDelete

NUffnang Ads