Followers

Monday, July 1, 2013

5 bulan 1 hari

yeahhh saya dah 5 bulan dah semalam kan pergi rumah pengantin..semua sakat sy..saya penatla nak gelak jer..pp sy asyik kena picit jer dgn kawan2 ibu..tension sgt... tapi saya suka sbb pengantin tu siyum2 sy.. hikhik sepanjang  5 bulan sy ni kan, abg long kamil asyik cemburu dgn sy, sampai xnak tido kat rumah...dia marah bila ibu abah asyik main dgn saya..dia selalu xbagi abah pegang saya..dia selalu kacau time sy nyusu dgn ibu..siap cakap "itu susu kamil laaa"... xtau kenapa abg kamil asyik mara jer... sy dah buat y terbaik..sy nak kawan dgn abg kamil...sy tgk jer abg kamil tapi abg kamil buat2 xnmpk sy..dia terus jer main sendiri.. bila ibu suruh main dgn sy baru la dia nk main dgn sy.. hari tu kan dia main pedang Ben10 pastu dia terketuk sy, sakit tau....sy pun nangis la... pastu ibu mara abg kamil, sy terus rasa bersalah..tp sy nangis sebab sakit jer...........cian tgk abg kamil....minta maaf ye abg..adik tau abg kamil xsengaja..... adik nak cakap adik syg abg kamil... n adik tau abg kamil pun syg adik...mungkin abg kamil perlu masa utk sesuaikan diri jadi abg..... 










Apa pun yang jadi awak berdua ni.. la nyawa ibu...ibu harap awk bdua ni xkan gaduh2 yer..abg syg adik, adik syg abg... 


aku tau kamil abg y baik... tapi kamil mungkin perlukan masa utk buang rasa cemburu..4 tahun hnya dia jer yang bermanja...tiba2 ada adik mstila dia cemburu.. lagi2 dgn abah dia... sikit2 cakap "abah xsyg kamil" "ibu xsyg kamil"... sedih tau aku dgr, banyak kali explain kat dia pasal adik... hurmm kadang2 caring sgt kat adik dia, kadang2 mara... hurmmm ..try pujuk mcm2 cara dah... doa jer y terbaik..harap2 dia xgaduh2 n mara2 adik dia.. time mood baik dia main2 dgn adik dia..cuma dia kan lelaki kadang2 tu mcm kasar sikit, so bila aku tegur tu dia mula la sentap... hurmmmm mungkin aku pun ada silap mana2... xpela belajar n berusaha mnjadi y lebih baik... doa utk anak2 semoga saling sayang mnyanyi dan jadi anak y soleh dan solehah.... ibu sayang kamil dan karmila selamanya....sayang sangat....


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads