Followers

Monday, November 4, 2013

24JamSehari

alhamdulillah aku dah pun sihat dan kembali bekerja selepas 2 hari MC disambung dgn cuti hujung minggu.. aku xpasti knp tajuk entry ni mcm tu, tp aku terfikir yang semua org dapat masa yang sama untuk menguruskan hidup dan segala benda yang perlu diuruskan..ada yang berjaya uruskan masa dengan baik ada juga yang gagal sampai banyak benda terkendala.... aku terfikir, kenapa diorg2 ni tak reti nak urus masa dnegan baik yang akhirnya akan menyusahkan orang lain, aku terfikir kenapa mesti orang lain yang menerima tempias dari segala kesilapan orang y tak tau mengurus masa ni.... hanya kerana kau rasa kau berada di atas smpai ko boleh perlekehkan orang di bawah?? adoiiiii sedihhh hidup ko ni....

aku tak pasti kenapa aku begitu emosi dipagi hari penuh kebahagiaan ini... yang pasti semalam berlalu dengan segala keindahan yang membuat aku lebih kenal siapa kawan dan siapa lawan..siapa kekasih dan siapa suami....ehhhh jaga2..jgn salah faham... kekasih dan suami aku tetap dia yang satu..mr.hubby aku... apa yang ada dalam hati ni xterluah dengan kata2, xtertaip dengan segala bahasa... yang pasti aku bersyukur dengan adanya kamu disisi , saat jatuh dan berdiri aku...

sebelum keluar rumah pagi tadi sembang dgn mak...dulu aku sambil lewa, cuti anytime, tidak rasa kepentingan di pejabat, kini semuanya berbeza, hujung minggu sama macam hari biasa, telefon bertalu2, terkadang terkena jelingan jelingan dari mr.hubby, aku faham maksudnya... namun aku perlu masa utk keringkan cop jari ini...keringkan tinta tandatangan yang berbaki sedikit lagi basahnya... aku perlukan masa....syukur kau mengerti.... 

aku melalut terlalu jauh di pagi hari ini.... 

segala terbuku di hati... doa yang terbaik untuk diri ini, keluarga ini, semua y terbaik y hadir dalam hidup aku...

terima kasih.


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads