Followers

Wednesday, November 27, 2013

Positif Denggi

Assalamualaikum,

maaf sangat2...hampir 3 minggu blog sepi tanpa berita..lepas jer konvokesyen yang berlangsung selama4 hari kat tempat keje aku, hari y ke4 aku dah halfday EL sebab demam teruk, in fact masa 2nd day lagi aku dah start gigil demam dah, tapi aku gagahkan juga sebab banyak perkara...so pas jer habis tu aku terus bercuti 2 minggu sebab aku ingt demam biasa tpi bila doc check darah rupanya positif denggi.... hambeeekkkk ingt demam biasa jer..xsangka pulak denggi kan.. makanya bermalam la di Wad beberapa malam, samapi aku minta keluar sebab duk fikirkan anak2 n kelas yang dah beberapa kali xdtg... mr.hubby pulak dah berapa hari cuti duk nemankan aku, so risau juga..walaupun platelet belum naik di tahap y normal aku mnta balik juga n nak kontrol kat rumah sendiri, tapi hampir 2 minggu aku berulang ke spital utk check darah..y menakutkan bila doc cakap kena warded balik sebab platelet makin turun..OMG...xmo duk spital...aku pujuk2kan juga doc tu, n akhirnya esok tu aku xdtg dah check darah..makanya berehat sendiri di rumah n minum air banyak... n now... alhamdulillah aku dah ok dah semalam baru start keje... alhamdulillah... moral of the story, xyah nak poyo sgt la tunjuk gigih sgt nk bekerja walaupn dah demam, agak2 dh xsihat tu rehat jer kat rumah atau MC jer..

berita sedih lagi, semalam aku update software hp, langsung hilang segala picture y nak di update di blog, nak share juga khamis lepas kelas aku ada buat company visit, n weols pegi Formula 1 kat Sepang nun... masukla muzium kereta entik dia..tapi gambar semua hilang.... adoiiii xde kenangan dah.. sedih tapi redha
okla korg aku ada banyak benda nak kena uruskn ni..nnt ada masa kita update lagi ye...terima kasih...xoxo


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads