Followers

Friday, January 3, 2014

Bye 2013, and please be NICE 2014..


Assalamualaikum....
 
Selamat tahun baru 2014 semua..... yeahhh tahun baru... tahun baru... xyah nak lompat sangatlaa kan..tahun baru jer pun bukan apa y special pun... makin bertambahla usia di tahun baru ini, dan sepatutnya seiring dengan pertambahan amalan yang di buat...
 
apa yang aku harapkan di tahun baru ini, aku akan menjadi lebih solehah dan mithali untuk segalanya.. apa jua yang terjadi dalam mengapai cita2 dan kerjaya, apa yang lebih utama adalah keluarga... memang aku mengharapkan yang terbaik dalam kerjaya, namun aku tidak boleh mengabaikan keluarga... segala yang terbaik bermula dari keluarga yang harmonis...
 
Alhamdulillah next week ada 1 lagi paper final exam, dan akan tamatla sem 3 untuk pengajian Master ku... wahhh lg 1 sem untuk aku terus mendaki dan menempuhi segala pancaroba dan dugaan bagi menambah gulungan ijazah ku... last week aku dah present proposal research aku, hanya minor mistake yang dikesan..Alhamdulillah..aku akan cuba dan terus mencuba dan memberikan yang terbaik untuk masa depan bersama keluarga tercinta....
 
buat mak, suami, anak2, akak2 ku, adik2 ku.... ampun dan maaf dipinta andai ada kekurangan dan kesalahan dari aku... aku sedang cuba menjadi lebih dewasa dan menghadapi segala yang berada didepan mata ku dengan lebih baik... sokong la aku di kala aku terjatuh dan bangun.. sentiasa berada dekat dengan aku, dan jangan biar aku sendiri..kerana hidup sendiri tampa sokongan dari keluarga ibarat pokok tiada akarnya....
 
buat anak2 aku... dalam setiap doa ibu tidak pernah sekali terlekang dari menyebut nama2 mu syg... aku mengharapkan dan mendoakan yang terbaik utk kalian..jadilah insan yang berguna dengan buktikan dahulu pada keluarga dan curahkan pada agama bangsa dan Negara... anak2 ibu yang tercinta, maafkan ibu andai ibu terkasar bahasa saat memberi didikan dan teguran, ibu jua manusia biasa yang masih ada rasa amarah dijiwa... ibu masih belajar dalam mengawal rasa mara tatkala keletah kalian yang menguji jiwa... ibu hanya manusia biasa yang mencintai anak2 ibu sepenuh jiwa....
 
buat kalian2 yang sudi buka blog aku ni.... terima kasih yang tidak terhingga, dan aku mengharapkan kalian juga beroleh rahmat dari Yang Maha Esa... maafkn aku juga kerna sering kali culas dalam meng"update" laman ini....
 
ok akhir kata, sebelum aku menjadi pokok kelapa yang daunnya semakin ditiup angin sepoi2 bahasa di petang hari ini, izinkan aku berlalu pergi... masih banyak tugas hakiki yang perlu dihadapi... semoga kita semua akan semakin kuat dan tabah dalam melalui ujian dan cabaran hidup ini.
 
terima kasih dan sekali lagi.......
 
SELAMAT TAHUN BARU 2014....
 


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads