Followers

Tuesday, August 23, 2016

Chill!!

kadang2 xsemua benda kita boleh control sendiri dalam hidup ni.. control diri sendiri pun xlepas apatah lagi nak control org lain.. so adalah terbaik let it go..biarkn jer jangan dikongkong sangat.. dah pegi kan kursus How to be a good leadership? so relax jer.. agak melampau sangat kita bagi jer warning sedas dua vebal, agal melampau juga kita bagi surat pula, agak xberkesan juga tukarkn je jabatan... apa ada hal.. kita baik sangat pun akan susahkn diri sendiri juga kan..so man man beb... 

walaupun orang sebelum aku cerita macam2 , aku xambik pot sangat sebab pada aku y penting penilaian aku sendiri, aku xmudah terhasut dengan cakap2 orang ni..unless aku yang hadap sendiri.. sabar..kita ni hidup macam roda, kalau ko rasa ko hebat skrg berada di atas, jangan la mencemuh orang di bawah..sebab xselamanya ko di atas..jaga2 ye.... takut nanti bila dah terduduk susah nak bangun jer.. chill... kita sama2 cari makan kan.. aku xsusahkan hidup ko, jangan ko nak cari pasal dengan aku... 

aku xmara, aku cakap jer... profesional beb...





LOVE

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads