Followers

Monday, August 15, 2016

R A C I N G

assalamualaikum.,

hari ni nak cerita pasal racing.. sape yang race? adik bongsu aku.. haaa gile la dia ni hati kering sikit bab2 racing ni.. so di pendekkan cerita aku ni bukan reti sangat bab2 moto bab2 racing ni.. tapi semalam dia ada race kat Litar Rakyat Kuala Selangor, memang ada racing ni.. kebetulan tak de apa nak buat kitorang pun pegi la nk tengok sekali nk support Aul.. dah minat dia gitu kan kita support jer laa daripada dia lumba haram atas jalan raya tu lagi bahaya kan..so atleast dia join sukan permotoran gini ada juga pekdah nya.. hadiah pun lumayan juga katanya, tp apa pun lebih kepada minat jer... 

dalam sejam lebih juga rupanya nak ke litar tu..Aul n the geng dah pegi hari jumaat dah sbb ada beberapa game  lagi sebelum tu.. tapi sygnyaa masa lap ke 3 moto dia berasap n jammed so tak dapat teruskan game.. disebabkan kerosakkn tu dia tak dapat teruskn ke final.. sepatutnya dia kena lumba final tu... but its ok..repair balik moto tu n cuba lagi next time ye... 

yang menariknya kat perlumbaan ni ada sorg perempuan berhijab ye yang join racing ni..sangat tak sangka, kalau aul tak bagi tau itu perempuan aku memang tak sangka sebab memang berlumba macam lelaki juga,, berani n hati kering...wowww sangat kagum..aku ni jangan kata bawa moto, naik moto pun dah bertahun tinggal..adala hari tu naik moto dengan en suami pun siap gigil2 kaki.. hahah..

xpela jom kita tengok gambar menarik yang sempat tertangkap...


omak aiii besar muka ahkak depan sekali ni...


berkelah tepi pagar ye dengan mak.. aul siap lari ambik carpet lagi nak bagi weols duduk.. berkelah di tepi pagar siap bawa bekal... seronok.. disebabkan game pukul 330 tak dela terik sangat...



bagi chance laaa.... ehem..

tu diaa tengah racing..mak punya la berzikir aku tengok.. masa moto dia berasap n dia terus ke tepi aku tengok mak yang lega sebab dia dh stop main....hahahah



dengan kawan dia yang teruskan game..nasib badan...cuba next time..


suit baru ini ditaja oleh emak yeee... makan ribu kot.. hadoiiii... alahai anak omak...

tu jer..apa2 pun aku support sbb dia race kat litar..bukan race haram.. cuba lagi next time..


















No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads