Followers

Friday, May 4, 2012

Maafkan Saya....






Ampun banyak2...kasihan my blog yang sunyi dan sepi tanpa sentuhan jejari ini... sesungguhnya hati ini terlalu ingin menyentuh kamu... tapi apa kan daya hati dan jiwa ini masih dibelenggu pelbagai isu yang aku sendiri tidak mengerti... sejauhmanakah semua ini akan berlalu pergi.. aku benci ....

perggghhh  giler poyo... sebenarnya aku busy..tp memang ye pun banyak benda y jadi lately ni... i ve to focus more on my career.. xmo sia2 kan peluang y akan menjelma xlama lagi.. so dari sekarang kena fokus ok... hurmmmm penat berjumpa dengan manusia yang selalu iri hati tapi xnak berusaha sendiri... penat berjumpa manusia yang berpura pura... hurmm sebenarnya manusia tu sorang jer... tapi disebabkan dia sorang aku rasa macam jumpa ramai org macam dia.. penatlaaaa.... semua isu opis jer pun... hakikatnya kat mana2 opis pun ada manusia begini... pucuk pangkat hati sendiri perlu berdiri dengan kaki sendiri dan usaha tanpa menagih simpati... biarkan semua manusia yang berhasad dengki itu berlalu pergi dengan sendiri.. aku???? aku masih disini dan akan tetap terus disini selagi masih ada yang menanti... aduyaiiiii apahal ayat aku petang ni...

dahla ok..y pasti aku xsabar nak bercuti minggu depan... oye oye... nak g mana??? aku akan ke Bali... hoorayyyyyyyyy... ok nantikan post yang seterusnya bila sampai mood giler ye.... tata uols



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads