Followers

Tuesday, April 24, 2012

Pengantin Hougang 21 - 22 April 2012

ok 1st time last week p tengok majlis kahwin orang Singapore... sepupu sebelah bapa mertua ku... lain dari yang lain aku rasa.. tapi bab makan memang terbaeeeekkkkkkk..... sederet meja penuh dengan desert jer, desert sangat cute miut.. sederet lagi penuh dengan lauk pauk n nasi briyani n nasi putih... nasi tu biasa laaa kan.. 1st time aku p kenduri kawin y jamu tetamu dengan siput sedut masak lemak... perghhh memang terbaik... mai la kita layan pic pengantin Hougang... *Hougang adalah nama tempat di Singapore yee...



ok diorg dah selamat nikah...

now masa utk makan... kiri kanan makanan ok semua rasa nak ambik... malu mak hihi xpela org jauh kan...hihihih


cute kan pic ni.... masa stop berenti kat masjid apa ntah kat Singapore... ada ok Masjid diorg wlaupun Islam adalah minoriti ter kat sana... sempat bebudak ni berposing2 jap... paling suka sp??? dah tentu la ahmad kamil akashah.... 



pastu teruskn perjalanan ke apa ntah aku xingt nama nya... kat sni la view y cantik aku rasa sebb boleh nampak Marina Bay, Singapore Flyers, Stadium Bola... mcm la lagi....jom...

kanan tu kakak ipar ku... FIL, aku n MIL.. ^_^

abg ipar ku, anak buah, FIL,aku, MIL, myheart... hihihi

smile...

amil dengan atok n nenek...

memujuk budak nangis.... tengok muka dia merah jer sbb nangis tapi tangan still peace....^_^ nama dia iqa..anak kakak mr.hubby..


Marina Bay... impian utk bermalam disana satu hari nanti....^_^

view y cantik.. nampak mcm gambar tampal jer kan...

kena mandi dengan singa kat belakang tu...

ok selesai utk 1st day... nikah n lebih kepada berjalan jer... ok now kita ke 2nd day is sanding2 day..
ada penari y comel2 ni... memang kebudayaan diorg kot... makcik tu cakap sepatutnya ada kuda kepang tapi ada apa ntah yang xluluskan utk buat kuda kepang...dahsyat ok takat nak buat nari2 kuda kepang utk kenduri kawin pun kena minta permohonan.....


kompang dia pun aku suka... kemas jer ... bunyi dia lain skit tapi best sbb rancak...


seperti biasa, desert yang sangat cute.... aku xsempat nak snap sbb kamera asyik kat amil jer ..pic ni pun di snap oleh anak bujang aku tu.... 

kek pengantin... cup cakes yang cute .... gerammm... 

teman amil nak main kat playground....pastu ada budak2 datang main tembak2 dah dia menangis2 nak pistol jg... aduyaiiiiiii 


ada gak pengantin lama disini..... ^_^ memerhatikan anak main kat playground....

selesai majlis sanding2 weols nak kena balik JB n terus balik KL semula tapi sebelum tu jom shopping kat Orchad Rd .... handbag sgt giler...cun2 tapi harga sangat meruntun jiwa.... mahaiiiii.... planngin utk ke Orchad rd masa jun atau christmas on big big big sale.... tapi aku sempat membeli pinggan y aku suka tu..Correl... klu time sale dia lebih jauh murah dari harga kat Lanngkawi..... ntah kenapa skrg ni aku asyik nak menambah pinggan mangkuk jer... masak xjuga...hihhihi aduyaiiii


ok la last but not least.... nak tengok x anak pempuan aku???? nak nak??? sila scroll ke bawah....


-


-


-


-


-


-

-


-


-



tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... sama x??? nama dia isya... comel kan? dia nak ikut aku balik..... tapi amil nangis2 xbg, even masa aku pangku dia pun amil tolak2 dia suh turun.... amil siap jeling2 kat dia sbb duk dengan aku....hihihi jeles.... tapi aku suka isya.... hurmmmmmm


ok laaa tu jer... pic banyak sbnrnya.. tapi aku dah penatla nk cite .. pic pun banyak sangat... tp aku dah cerita apa y patut... okla korg p la Singapore nice view.... shopping jer mahal skit sbb duit dia besar kan... tp klu nak shopping p bulan June dan December... mmg sale time...ok uols semua... enjoy....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads