Followers

Thursday, April 19, 2012

Fashion Show at One Utama, Damansara

sabtu lepas ingat lepas pegi kenduri kawin nak p tengok wayang cite Battleship, gigih walaupun bbaju kurung bagai.... tapi bila sampai OU terus rambang mata n lupa terus nk tengok wayang.. masa jalan2 kat OU Hall tu kebetulan ada Fashion Show.. aku memang minat bab2 macam ni... sbb aku gile tengok American Next Top Model, Australia Next Top Model, Malaysia Next Top Model wahhhh itu aku yeee hihihi perasan... jom la tengok fashion show ni... aku sukaaaaa sgttt....





cameraman.... ramainye n sanggup berhimpit2 cm gitu...


lelaki kemeja putih ni melayu  rasanya....



aku suka dress ni... cantik... n material very soft.. lepas dipergakan tu..audience boleh beli baju2 y dpamerkan .... tapi juling skit mata tgk rege dia...





semua cantik2 n tinggi2.... nak tgk x Malaysia Next Top model????


-



-



-



-


-



-




-




-
tadaaaaa....
 nila model dihatiku..... ^_^

baru balik umah org kawinkan haruslah berbaju kurung......


pastu dah jalan2 tu terjumpa plak kedai sweet yang sama macam kat USS... n terjumpa juga popcorn y sama aku makan masa kat sana.... Caremel Popcorn...sedapp.... tapi nak rege nyee lebih kurang kat USS jer... RM 21.00 hambeeekkkk... aku pulak beli xtgk rege...sekali tu.... tapi 2 hari xhbs tau n still ranggup... berbaloi la sbb banyak.... ^_^ kalau korg jumpa try laa...sedap tau... ada cheese popcorn... macam2la ..aku xingt...


nampak tu..... hurmm terasa lagi kerangupannya..... nyum nyum...

ok uols thanks....


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads