Followers

Thursday, April 12, 2012

^-^Restoran Ayam Penyet ^-^

mari mari p jalan2 cari makan... masa nak dinner hari tu memang dah blank n xtau dah nak makan kat mana... so masa pusing2 bangi cari tempat makan tu aku ternampak ada restoran ayam penyet ni macam baru buka so try jer laaaa.....



menu2 yang ada... semua nampak sedap...harga pun berpatutan..



ayam penyet....

udang

pecal...sedap sgt.. wlaupun pedas tp aku suka sbb sedappppp


y ni gedik betul nuget kat rumah xmasak pun..kat kedai pun nak order nuget n fries ni...amad amil la ni..


teh o ais limau utk aku... mr.hubby adalah bandung cincau... sedap..

aiskrim untuk amil..

deco kat dinding... banyak juga deco y menarik tapi aku malas nak snap sbb perut dah nyanyi riang... korang try la yer... boleh juga la rasa dia... tapi aku suggest pecal tu sedap.... oh ada 1 lagi sup rawon nama dia.. sedap juga macam ada herb... mr.hubby suka la aku xsangat...

ok selamat menjamu selera... ^_^


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads