Followers

Monday, April 2, 2012

Abg Kamil

memang sekarang ni makin menjadi2 dia...kejap2 tanya baby n pegang perut aku.. terpaksa bohong cakap baby tengah tido huhuhuh siap bahasakan diri dia "abg kamil" ... kalau dia minum susu dia cakap "baby nak minum susu" n bagi botol susu dia kat perut aku.... dah ready sangat nak jadi abg agaknya... tapi selalu xnk mengalah dgn cousin dia kalau tengah main... mainan semua xnak share... mcm mana nak jadi abg ni....aku doa jer.. mungkin belum sampai masa utk aku preggy lagi kot... Dia Maha Mengetahui... ^_^

meh tengok abg kamil....








dah ready ker abg kamil ni nak ada adik?? ibu ready jer.... ^_^ doakan aku dpt tunaikan permintaan anak aku tu.. cian dia xde kawan nak main bola....dulu aku selalu jg jadi keeper dia ms dia main bola tp ada masa aku malas gak..mana aku minat main bola tu.. so dia main dengan abah jer tapi time abah work dia nak jg main bola mcm ne... kekadang aku cian sangat tengok dia main bola sepak kat dinding pastu dia kejar bola tu n sepak balik kat dinding... aku tolong jerit "goooooooolllllll" hahaah... sabar ye sayang klu ada rezeki amil jadi la Abang ye.... syg anak ibu.....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads