Followers

Wednesday, April 4, 2012

bebanan terbeban

rindu nak story2 kat blog aku ni... tapi masa sangat terhad... ingatkan bila dah habis study kepala akan sedikit ringan..rupanya bertambah2 dengan tugasan y dibagi ni... dengan pelbagai lantikan lain yang sudah tentu lantikan y datang bersama tugasan..... arrggghhh xsbr nak jerit2 kat Universal Studio sabtu ni... y tu aku cerita kendian ok sbb kali ni adalah budget trip... n lagi best sbb nak naik tren... horayyy....
ok2 balik kepada cerita tugasan tadi.... siapa suka jadi auditor???? siapa suka diaudit???? dalam hal ni aku lebih rela diaudit .... tapi masalahnya aku y jadi audit sekrang ni.... sangat bosan nak pegi audit barang2 research.... ditambah dengan tugas hakiki yang xpernah habis....

hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
penat sangat.... tapi bila balik rumah hati sangat tenang dapat tengok abg kamil aku y hensem tu... amil selalu buat aku hilang penat.... rindu pulak rasa kat amil... okla tunggu next entry pasal USS jer ye... tu pun rasanya akan dibuat minggu depan sahaja...... thanks guys....

1 comment:

  1. Kau pergi USS nanti jerit puas-puas. Luahkan segala yg terpendam, terbeban.

    Hopefully, lepas puas berenjoy2 an, datang semula la motivasi utk berkerja. =)

    ReplyDelete

NUffnang Ads