Followers

Wednesday, October 24, 2012

...22 minggu sudah...

lama xupdate pasal my cute baby in my tummy ni kan... aku dh masuk 22 minggu pun..almost 6 months.. tapi perut ramai cakap mcm 3 bulan jer... hikhik... last checkup 21/9 ri tu dah scan semua ok perkembangan baby pun normal so maknanya memang aku y dah melebar tu y perut xberapa nk nampak hikhikhik... ahad semalm p check lagi n ingt kali ni scan nak tgk jantina sekali doc cakap xyah scan mggu ni .. ambik darah jer... frust mak... dalam masa sebulan berat aku naik 1/2 kg jer.. nurse tu tnya sbb ingt aku masih muntah2.. aku ok jer cuma xberapa nk mkn nasi..kembang jer tekak tengok nasi... n aku perasan aku xmakan malam... hurmmm tp risau juga pd pkembangan baby kan.. so far doc ckp ok jer... perkembangan normal...pembesaran baby pun normal...alhamdulillah... y over nye abg kamil la... masa doc nak cucuk tangan ibu ambik darah dia pulak mara doc tu...hihi comel jer...tapi sakit tau..aku dah lama xcucuk2 ni..lagi pulak ambik darah...nak menitis air mata .. pusing belakang tengok abah dia relax jer main game dgn abg kamil.. hampeh dua beranak ni... ibu netes2 ambik darah diorg relax main game.. huhh... 

berikut pic2 sebelum check up...enjoy...




No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads