Followers

Tuesday, October 16, 2012

Tahniah Graduan!!!!

tajuk xhengat...dah la dah lama xupdate blog hihihi... tetiba nak tahniah tahniah kan.... okla mmg aku busy sgt lagi pun template utk blog ni dah lain benor... malas dah nak update... ok2 atleast lambat2 pun update juga kan....

semalam aku punya konvokesyen... Alhamdulillah semua berjalan lancar...seronok sangat..berbaloi2 apa y ditempuh masa belajar ri tu... susah2..bgaduh2.. hurmmm macam2 tau... walaupun degree jer ..ingt senang ke bila dah beranak pinak ko nk belajar? xsenang ok... perbincangan .. tolak ansur dan saling memahami sngt penting antara suami isteri... now lagi 2 tahun pulak ye... xpe 3 tahun boleh tempuh xkan 2 tahun xboleh kan... i know i can do it... mungkin rezeki aku nak belajar datang selepas berkahwin nak buat macam mana... kurang sokongan hikhikhik..... anyway forget it..dah lepas pun... now aku dah pun ada ijazah tu... alhamdulillah.. berkat usaha sendiri dan sokongan keluarga.... syukur... harap2 untuk master ni buah hati akan terus bersabar dan menyokong aku... insyaallah.....ok bebel banyak xguna, mari layan pic.... tapi utk pnngetahuan sp y follow instagram, fb n twitter... sama jer pic y aku upload.... moh layan... oh untuk pengetahuan juga.. y datang konvo ni cuma mak aku n buah hati jer..so pusing2 muka y sm jer la ye... maklumla org xramai adik beradik.... ok2 kali ni betul jom layan pic...











cukup???? xcukup?? ok2 nantikan next entry aku akan upload pic y Pre-konvo dgn geng2 bcomm yer... sabar.....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads