Followers

Thursday, October 25, 2012

Salam Aidiladha..

Esok kita semua akan sambut Aidiladha...banyaklah haiwan2 y boleh dikorbankan akan bekorban esok... dalam hati aku ni sebenarnya ada macam2 benda nak cerita tapi xterluah jer.... apa pun pada aku, berkorban dalam kehidupan ini haruslah berpada2 kelak memakan diri... aku cuba yang terbaik untuk semua orang... bukan senang apa yang aku hadapi sekarang..namun bersyukur aku masih kuat dan mampu tersenyum..masih mampu melangkah ..masih mampu berdiri.. air mata tiada lagi... kering dan sepi... aku harus kuat dan tabah menempuh hari2 mendatang..ini pilihanku... namun kadang2 aku terfikir adakah pilihanku ini salah.. adakah keputusan yang aku ambil saat ini salah.... namun pada aku ...ini lah pengorbanan yang aku lakukan.... ye pengorbanan yang mengharapkan sokongan...namun... aku tak pasti sampai bila... aku cuba bertahan.... kuatkan semangat.. terus pandang ke hadapan dan melangkah dengan penuh berhati2... ye ini pengorbanan ku.... 

okla korg... dalam hidup ini semua orang ada buat pengorbanan.... kuat dengan x jer nak tempuh setiap pengorbanan y kita dah pilih tu... aku harap aku dan korang2 y buat pengorbanan tu sm2 kuat utk terus maju dalam hidup ni yer... jangan toleh belakang lagi n jangan biar orang y cuba menjatuhkan kita tu menang... biar kita usaha sendiri n kejayaan pasti manis untuk kita kenang kelak..... kenapa manusia y cuba menjatuhkan kita tu, kita doakan jer agar dia dipertemukan dengan keredhaan Ilahi..... lastly... Salam Aidiladha semua..jangan makan daging banyak sgt pada y ada darah tinggi tu kang korg pulak y terkorban... hikhik salam jumpa lagi...





No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads