Followers

Wednesday, October 31, 2012

1st Mid Term Exam

semalam dah start mid term exam... tapi kali ni aku cuma ada 1 jer mid term exam sbb lagi 2 subject xde midterm exam... exam master yang  1st ni pada aku ok ok susah juga... atpi berkat usaha dan kegigihan mengoreng berjaya la ikut apa y dikehendaki soalan disokong dengan beberapa model teori.... namun apa y buat aku terkilan bila ada classmate y meniru.... hurmmm mmg boleh ker ye? aku xberani laaa mmg geng2 masa bcomm pun xde y meniru..jd budaya meniru tidak ada dalam kamus lipatan hidup sbg seorang pelajar... mcm mn diorg boleh tiru yer.... adakah memegang kata2 "janji score" atau "result gempak" atau "janji master lepas"... betul ker?? mungkin itu salah satu kekretivitian ssorg pelajar utk score ke ye...... hurmmmm perlu ke pas ni aku pun open book jg??? aduiiiiii pening pale....
tapi kita kan nak keberkatan dalam menuntut ilmu.. biarla diorg nak meniru ke apa ker... jgn kita sama kn diri dengan diorg ye..... belum tentu y ditiru tu betul kan.... silap2 y main goreng jer ni y betul hihihi perasan.... xpela... nak sambung buat assngment... ada masa aku update blog lagi yer.... 
terima kasih.


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads