Followers

Wednesday, January 30, 2013

36 minggu

sedih sangat tengok blog aku ni..sejak dan nunggu2 hari jer ni memang xde mood langsung nak bercerita... semalam aku p checkup.. dah 36 minggu dah..m doc cakap semua dah ok tinggal tunggu baby keluar jer n doc cakap kemungkinan awal dari jangkaan.... what???? huhuhuh terus risau.. aku macam xberapa ready lagi tambah pulak rasa macam barang baby belum completed jer....doc tu dengan confidentnye cakap minggu depan boleh bersalin.. aduiiii... doc ni buat aku sejuk2 jer dgr hihihihi... xpela kalau baby dah nak keluar aku ready jer..push jer laa hihhihi.... 
doakan aku kuat ye... macam mak aku cakap push jer kuat2 jangan berhenti...hhiihihii semalam jer checkup berat baby dah 2.7kg... aduiiii kamil dulu dah keluar berat 2.8kg..ni belum keluar dah 2.7kg..huhuhu sepanjang mengandung berat aku naik 5 kg jer... alhamdulillah... memang ramai y tegur badan xnaik la perut xbesar laa... tapi aku rasa besar jer... sekarang ni aku tengah risau sebab susu badan xberapa nak ada laa... harap dgn bantuan vitamin dan ubat2an akan menambah susu aku kelak...harap2 ada rezeki untuk baby....
dahlaa aku penatla sekarang ni nak menaip lelama.... doa y terbaik ye utk aku n baby.... andai ini post terakhir aku sebelum bersalin..aku mohon maaf terkasar bahasa pada sesiapa y terasa dengan aku.. semoga kita semua beroleh keberkatan dari yang Maha Esa....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads