Followers

Monday, January 7, 2013

Last Paper Final Exam 1st Sem.


              esok aku ada 1 lagi paper untuk sem ni... doakan aku yer... aku kan sepanjang belajar xpenah masuk y open book exam, last week 1 paper y aku ambik tu lecturer buat open book...perghhhh hebat... semua dengan laptop, ipad, segala jenis mok nenek buku bawa masuk kelas.. terbaik... aku ni xterfikir pun boleh buka laptop n google kan... so baik sangat datang dengan bawa artikel yang related jer la... tapi nasib pakai note kan so boleh la google n xdela terrabun2 nak membaca..hihihhihii best rupanya open book ni xde la stress nak menghafal sangat... n esok last paper untuk sem ni pun open book... so aku dah ready dah dengan segala artikel bagai... hope dapat memudahkan aku sebab kalau nak google time exam tu sebenarnya xsempat... so better cari siap2 n salin jer y berkenaan... tapi bukan boleh copy bulat2 pun still kena olah dengan ayat ko sendiri... tapi esok kena jawab omputeh ... so aku dah ready juga dengan degala grammar y betul... harap2 dpermudahkan... 
                 pas exam esok aku akan clearkan keje2 ttunggak sebelum bercuti panjang... yeahaaaa... xsbr sebenarnya nak cuti n belek anak.... penat sangat sepanjang ngandung kali ni... banyak sangat cabaran yang di tempuh... xpe semua ni buat aku lebih kuat... just imagine seorang ibu hamil y bekerja, dan belajar, sbg anak lagi..isteri, ibu... semua aku pikul sendiri... ditambah dengan dugaan dan ujian dari Yang Maha Esa.... semuanya mematangkan aku ... aku redha... in sha Allah semua akan berakhir xlama lagi.. doakan jer yang terbaik untuk aku yer... cuma aku masih xfaham kenapa orang nak dengki dengan hidup aku... aku xkacau hidup orang pun.. hurmmm xpela semua dugaan ini harap2 dapat menggugurkan dosa aku y lepas2.... kepada si pengganggu aku harap ko diberi hidayah dan insaf akan perbuatan ko yang sesat tu... nikmat hidup hnya sementara cepat2 bertaubat sebelum dijemput pulang oleh yang Maha Esa.... Allah Maha Mengetahui segalanya.....

xpela...doakan yang terbaik yer.. terima kasih sangat pada korang y sudi doakan aku yer... Allah jer yang dapat membalas  segalanya.....


1 comment:

  1. Gud luck Dear.
    Lepas turn ko, then turn aku lak cuti 3 bulan. Yeyyy

    ReplyDelete

NUffnang Ads