Followers

Wednesday, January 9, 2013

....Selesai.....

yee selesai Sem 1 utk Master Komunikasi KOrporat.... tapi .... exam semalam sangat ralat n frust... sbb???
sebab macam ni cerita nya....

masa kelas terakhir hari tu prof dan bagi tips n discuss apa y masuk final exam... dia bagi weols 3 soalan y masuk final exam, ms discuss tu dia macam fokus dekat 1 soalan ni tau...so aku n geng dah confident yakin y soalan tu y keluar... so disebabkan exam adalah open book aku n the geng dah cari artikel y tu jer laa... dah confident dgn sepenuh hati dah ni... memang itu jer yang aku cari bahan.... sekali tu... exam semalam yang keluar adalah yang 2 daripada 3 soalan y dibincangkn tu... weols langsung xready y lain2 tu... korang bygkn dalam masa 1 1/2 jam tu baru nak cari bahan n susun ayat dan jawapan y diperlukan adalah 8 page n mesti ada citation... memang giler... dari bongkok , tegak, bersila, melunjur, dan berbotol2 air mineral diteguk... ngam2 prof announce masa tamat aku pun tgh tulis reference yang terakhir.... Ya Allah... tuhan jer la yang bantu aku n geng y tlalu confident soalan lain y keluar.. jadikan pengajaran juga... jangan pepandai nak buat anggapan sendiri tentang soalan y bakal keluar... akibatnya.... naya jer.... merah muka masing2 jawab exam... padan muka...

ok now... aku nak selesaikn keje2 kat opis ni sebelum aku cuti bersalin... aku dah xbsr nak berehat...nak bercuti dari fikir benda bukan2.... xsabar nak tengok baby... ^_^ nama baby dah ready ^_^

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads