Followers

Friday, January 21, 2011

EMO



rasa nak marah n nak sepak orang jer rasa hari ni...sebab :

.: ada orang cuba membuat aku sakit hati dengan pelbagai ungkitan lepas..
.: aku dah menolong dia, never say thanks its ok lagi, but now dah buat cerita lain itu too much for me..
.: ada orang yang sekolah jer tinggi melangit tapi pasal perinter pun banggang melangit juga... *oppsss kasar     pulak
.: mungkin hormon aku yang tak stabil kot
.: mungkin aku too stress dengan assignment yang banyak dah nak kena submit..
.: mungkin aku terlalu fikirkan pasal kempen politik yang hadiahnya 40% tu kot but buat aku bengang
   bila dapat team members yang tak beri cooperation kot...
.: mungkin aku yang over sangat kot dengan sume tugasan ni..aku bukan apa markah yang dibagi tu banyak  
   untuk cover final nanti..
.: aku tau aku memang tengah marah dengan dia, next aku tak mo tolong dia apa2 lagi...aku y baik sangat
   kan..dalam dunia ni kalau buat baik belum tentu dibalas baik...jadi baik aku jadi diri aku jer..aku susah2    
   buat n bagi dia dengan niat menolong..akhirnya....amek ko....  *dah pas ni buat baik berpada2....



susahkan jadi manusia ni..buat baik pun susah, buat jahat lagila susah... jadi buat bodoh jerla..uruskan hal sendiri jer..sat gi bila orang minta tolong n aku xmo tolong dia cakap kedekutla, xmo share ilmu la... hurmmm dah la lantakla situ..aku dah malas nak fikir orang lain lagi...sebab time aku susah ko ado nak tolong aku??? xdo nye.. sudahla..pandai2la ko pas ni nak buat assignment..aku xmo tolong dah..titik. huh!

p/s;
aku xmara pada sume orang, pada orang tu jer...huh!



No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads